آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یک دستگاه واحد بتواند تمامی بازی های جهان در پلتفرم های متفاوت را اجرا کند؟ از Xbox One تا PS4، نینتندو سوئیچ و حتی بازی های ویندوزی و PC به صورت یکجا. چنین محصولی در جهان وجود نداشت؛ برای انجام هر یک از این بازی ها نیازمند خرید پلتفرم آن به صورت مجزا بودید؛ حالا Origin PC که سازنده کامپیوترهای خلاقانه و لپ تاپ های قدرتمند است، اولین دستگاه همه کاره جهان را تنها در یک کیس معرفی کرده است.

کامپیوتر گیمینگ Origin PC برای اجرای همه بازی های جهان!

این کامپیوتر عجیب و جذاب، Big 0 2.0 نام دارد. Big 0 2.0 به مناسبت جشن تولد 10 سالگی این شرکت طراحی شده است. البته باید بدانید که یکی از متخصصان این شرکت اعلام کرده است که Big 0 2.0 هرگز فروخته نخواهد شد؛ به واقع Big 0 2.0 یک اثبات گر تکنولوژی و توانایی های Origin PC است که برای عرضه در بازارهای جهانی آماده نشده است.

برای شروع به سراغ مشخصات بخش PC می رویم؛ اگر بخواهید بازی های کامپیوتر را بر روی آن کرده و اجرا نمایید، سخت افزارهای زیر در اختیار شما قرار دارند:

  • مادربرد MSI MEG Z390 Godlike
  • پردازنده Intel Core i9-9900K
  • کارت گرافیک Nvidia Titan RTX
  • حافظه رم 64 گیگابایت Corsair Dominator Platinum RGB
  • درایو سالید 4 ترابایت Samsung EVO NVMe در حالت RAID 0
  • هارد دیسک 14 ترابایتی Seagate Barracuda

همانطور که می بینید، مشخصات یک غول پردازشی خیره کننده در قسمت سخت افزارهای آن درج شده است که کمتر سیستمی توان رسیدن به چنین قدرت پردازشی را داراست. Origin PC در بخش تهویه از سیستم خنک کننده مایع برخوردار است. به واقع تمامی قسمت های آن اعم از PC، XBOX One و PS4 هم به همین خنک کننده مایع متصل هستند. تنها کنسول Nintendo Switch است که با خنک کننده مایع تهویه نشده و بد نیست بدانید که Nintendo Switch می تواند از کیس خارج شده و به صورت کنسول دستی هم مورد استفاده قرار گیرد.

برای کنسول های بازی یک رابط HDMI به منظور خروج تصاویر در نظر گرفته شده است. همچنین یک کارت ضبط تصاویر با رزولوشن 4K هم در این سیستم به کار گرفته شده است که اگر خواهان ثبت بازی خود هستید، از آن استفاده می کنید. همانطور که گفته شد Big 0 2.0 برای عرضه در بازار تولید نشده است؛ اما در صورتی که چنین محصولی وارد بازارهای جهانی می شد، قطعا از قیمت بالایی برخوردار بود.