بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام در اینجا به برسی 5 انیمیشن سریالب برتر برای کودکان می پردازیم. این انیمیشن ها فقط برای کودکان ساخته نشده  ولی عموم کودکان عاشق ان ها می شوند و ساعت ها از ان لذت می برند.

1- ابشار جاذبه


 

یکی از بهترین انیمیشن های سریالی  طنز رازالود می باشد که نویسنده ان اقای الکس هیرش می باشد این انیمیشن در دو فصل  بیست قسمتی ساخته شده است اما بیش از انچه فکرش را بکنید در ان راز و رمز هایی وجود دارد.

داستان ان درباره  دو بچه به نام های دیپل و میبل میباشد که برای تعطیلات تابستان به خونه جنگلی عمویشان استند لی میروند و.....

 شاید شکل انیمیشن کمی ساده به نظر بیاید و فکر کنید که بی مزه است اما با دیدن پنج قسمت اول این انیمیشن می فهمید که اشتباه می کردید. این انیمیشن دوبله شده است و شما می توانید از اینترنت دانلود کنید . پیشنهاد میکنم حتی اگر پنجاه سال دارید این انیمیشن را ببینید و از دست ندهید.

 

 

 

2-لاک پشت های نینجا


 

وقتی اسم این انیمیشن میاد همه لبخند می زنند چون تقریبا  همه این  انیمیشن رو دیدن و  به اون علاقه دارن پس جای هیچ بحثی نیست این انیمیشن در دو نوع و سه کیفیت ساخته شده   نوع اول در سال 2003 و در 8  فصل ساخته شده 6 فصل اول  با یک کیفیت

2 فصل دیگر با کیفیتی کمی متفاوت ساخته شده  این انیمیشن 8 فصلی کاملا دوبله شده و شما می توانید  ان را از اینترنت دانلود کنید و لذت ببرید پیشنهاد  میکنم  این انیمیشن عظیم رو حتما ببینید.

نوع دوم این سریال با داستانی  نسبتا متفاوت ساخته شده ودر حال دوبله است و بیشتر ان دوبله شده  و بسیار جالب است

این سریال در پنج فصل ساخته شده و به نظر میرسد که فصل 5 فصل اخر این سریال است زیرا در سه چهار قسمت اخر می بینیم که مایک انجلو پیر شده و داناتلو  بدنشو از دست داده و به ربات تبدیل شده و لیو  به جهش یافته شده  و راف هم پیر اما قوی شده

این سریال 5 فصلی پر از فراز و نشیب است و واقعا ارزش دیدن دارد.

 

 

 

3-شکارچیان ترول


 

 

این سریال بسیارزیبا و با داستانی متفاوت  در سه فصل ساخته شده است و داستان زندگی پسری را روایت می کند که درشهری کوچک زندگی می کند و یک وسیله جادویی پیدا می کند و.....

 دلیل اصلی متفاوت بودن این انیمیشن سریالی گرافیک بالای ان و شخصیت پردازی عالی ان می باشد

این سریال که از شبکه نت فلیکس پخش می شد به صورت کامل دوبله شده می باشد و شما می توانید ان را از انترنت دانلود کنید و از ان ساعت ها  لذت ببرید.

شکارچیان ترول سریال انیمیشنی ساخته دریم ورکز انیمیشن و به کارگردانی گیرمو دل تورو است که توسط نتفلیکس پخش شد. قسمت اول مجموعه در سال ۲۰۱۶ و قسمت آخر آن در سال ۲۰۱۸ در سه فصل منتشر شد. داستان این انیمیشن ۵۲ قسمتی حول نبرد نژادهای ترول‌ها در زیر زمین است. این سریال از سریال‌های موفق نتفلیکس است که با استقبال خوبی مواجه شد.

 

 

 

 

4- باب اسفنجی

 


 

این انیمیشن طولانی که هنوز در حال ساخت می باشد شروع تولید ان در سال1999 بود و تابه حال 12 فصل از ان منتشر شده و امسال شاهد انتشار فصل 13 ان خواهیم بود.  این انیمیشن بسیار سلیقه ای میباشد وشاید برخی از ان خوششان نیاید .

این انیمیشن داستان های مختلفی دارد و شخصیت های اصلی ان باب اسفنجی و پاتریک هستند. امیدوارم که از دیدن این انیمیشن لذت ببرید.

باب اسفنجی سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی محصول شبکه نیکلودین است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است به خاطر استقبال بسیار خوبی که از این کارتون شد، دست‌اندرکاران این مجموعه به فکر تهیه فیلم‌هایی از این شخصیت محبوب کارتونی شدند و اولین فیلم را در سال ۲۰۰۴ روانه بازار کردن که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد که تا به الان ۱۲ فصل از فیلم‌های باب اسفنجی نیز تولید شده‌است و فصل ۱۳ آن هم قرار است در ۱ اوت ۲۰۱۹ عرضه شود.

 

 

5-وقت ماجراجویی

 


 

این سریال بسیار جالب در 10 فصل ساخته شده است و احتملا شاهد فصل 11 ان خواهیم بود.

این سریال بسیار کودکانه می باشد و اگر کودکی 3 الی 12 ساله دارید حتما فرزندتان  ساعت ها از این سریال لذت می برد

پیشنهاد می کنم حتما ان را ببینید

این سریال روایتگر ماجراجویی‌های پسری با نام «فین» و بهترین دوستش که مثل برادر وی می‌باشد یعنی «جیک» می‌باشد. جیک سگی جادویی است که می‌تواند به هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواهد تبدیل شود. جیک و فین در سرزمین خیالی «اوو» زندگی می‌کند

نویسنده:مبین استیری